Ak túžite po parfume, ktorý by sa hodil na akúkoľvek príležitosť, do akéhokoľvek počasia a s ktorým by ste zvládli všetky prekážky, tak určite siahnite po Rive Gauche od Yvas Saint Larent. Je to slobodná vôňa, ktorá sa skladá zo všetkých tónov, aké stvorila naša príroda. Pokračovať v čítaní
Archív značiek: ylang ylang
Rive Gauche by Yves Saint Laurent
Ysatis by Givenchy
Givenchy je skutočný umelec. Svojimi originálnymi strihmi a nápadmi prekonal ostatných módnych tvorcov. Jeho modely mali vždy šmrnc a eleganciu. Inak to nebolo ani pri tvorbe parfumov. Parfum s názvom Ysatis vznikol v roku 1984 a je typickým kúskom z dielne Givenchy. Pokračovať v čítaní
Private Collection by Estée Lauder
Žena s vycibreným vkusom. Aj tak by sme mohli uvažovať o Estée Lauderovej. Dlhé roky používala parfém, ktorý bol pre ňu signifikantný a stal sa jej značkou. Vytvorila si ho sama pre seba. Avšak dve urodzené dámy, vojvodkyňa z Windsoru a monacká princezná Grace, ho obdivovali tak veľmi, že im ho napokon Estée venovala ako darček. Po ich smrti bol tento parfém sprístupnený zvyšku sveta. A názov, ktorým sa hrdí je ako inak Private Collection, čiže Súkromná Zbierka. Keď sa oblečiete do tejto vône, ľudia sa za vami budú v nemom úžase otáčať s otázkou: „Kto je tá žena?“ Pokračovať v čítaní
Knowing by Estée Lauder
Parfémová voda Knowing pripomína ironické Newyorčanky zo starých filmov, ktoré sa snažia uhnať nejakého milionára. Sú chladné, vypočítavé a nekompromisné, ľahkovážne a veľmi veľmi rafinované. Parfém vznikol veľmi netradičným spôsobom. Raz boli manželia Lauderovci na dovolenke v Cap ďAntibes, kde po prvýkrát z balkóna svojho apartmánu zacítili omamnú vôňu. Tak im teda neostávalo nič iné, išli za vôňou a došli ku kríku obsypanému malými bielymi kvietkami. Ako neskôr zistili, išlo o pitosporum. Pokračovať v čítaní
Red Door by Elizabeth Arden
Kozmetické salóny slávnej Elizabeth Arden sa vždy líšili od tých ostatných. Už na schodoch človek akoby precitol v inom svete, pretože už vstupný interiér naznačoval, že pôjde o neobyčajný zážitok spojený so starostlivosťou o telo a dušu. V týchto priestoroch došlo k zrodeniu tejto neortodoxnej vône, ktorá je považovaná za jednotku medzi parfémami Elizabeth Ardenovej. Pokračovať v čítaní
Senso by Ungaro
Vôňa Senso je najmladšia z trojčlennej rodiny parfémov značky Ungaro. Na trh prenikla v roku 1987. Ide o poetickú vôňu, ktorej staršími súrodencami sú božská Diva a neopakovateľný Ungaro. Pokračovať v čítaní
Lou Lou by Cacharel
Čokoľvek, čo vzniklo po vôni Anaís Anaís bude nekompromisne porovnávané s touto prvotinou značky Cacharel. V pípade parfému Lou Lou módny návrhár Jean Cacharel prešiel na opačný koniec emočného spektra a uviedol na trh svetaznalý parfém, ktorý je úplným opakom jemnosti prezentovanej v Anaís Anaís. Pokračovať v čítaní
L’Air du Temps by Nina Ricci
Parfémové dielo, ktoré v podvedomí vyvolávajú Botticeliho obrazy ženy podobnej nymfe, ktorá má vlasy nedbalo sčesané a zapletené do dlhokánskeho vrkoča. Je odetá v priesvitných, vo vetre vejúcich, šatách. Tento obraz je štylizovaný na pozadí divokej prírody. Pokračovať v čítaní
No. 5 by Chanel
Keď bola Gabriele Chanel na vrchole módneho sveta, rozhodla sa, že módny dom Chanel by mal mať aj svoj vlastný, exkluzívny parfum. A tak sa aj stalo. Požiadala Francie Ernesta Beauxa, najtalentovanejšieho parfuméra, aby vytvoril skutočný parfum. Po náročnej práci zoznámil Gabrielu s dvoma skupinami vôní. Prvá skupina bola očíslovaná jedna až päť, druhá skupina, dvadsať až dvadsaťštyri. Bez váhania si vybrala číslo päť. Svoju kolekciu naplánovala na piaty deň piateho mesiaca.Víťazne povedala: „Hovorme mu číslo päť, myslím, že mi to prinesie šťastie.“ Pokračovať v čítaní