Parfémová voda Knowing pripomína ironické Newyorčanky zo starých filmov, ktoré sa snažia uhnať nejakého milionára. Sú chladné, vypočítavé a nekompromisné, ľahkovážne a veľmi veľmi rafinované. Parfém vznikol veľmi netradičným spôsobom. Raz boli manželia Lauderovci na dovolenke v Cap ďAntibes, kde po prvýkrát z balkóna svojho apartmánu zacítili omamnú vôňu. Tak im teda neostávalo nič iné, išli za vôňou a došli ku kríku obsypanému malými bielymi kvietkami. Ako neskôr zistili, išlo o pitosporum. Pokračovať v čítaní
Archív značiek: mosus
Knowing by Estée Lauder
Beautiful by Estée Lauder
Veľmi krásna vôňa, o čom napokon svedčí aj jej názov. Napriek prvému dojmu- návalu kvetín, ktoré vám udrú do nosa- je vôňa omnoho jemnejšia. Často je označovaná aj ako „vôňa tisícich kvetín“. Netají sa určitou dávkou extravagancie. V skutočnosti však ide o očarujúci kvetinový mix s lyrickým nádychom. Pokračovať v čítaní
Narcisse by Chloe
Narcis. Toto slovo má, tri významy. Ten prvý, je jarná záhradná rastlina, ktorá má krásny kvet. Ten druhý, predstavuje krásneho mladíka z gréckej mytológie, ktorý sa zaľúbil do samého seba, keď uvidel vlastný odraz vo vode. A ten tretí, je parfum Chloe Narcisse, ktorý predstavuje jemnú kvetinovú vôňu. A všetky tieto významy, majú jedno spoločné. Krásu. Pokračovať v čítaní
Bvlgari Pour Femme by Bvlgari
Podobne ako je to v prípade veľkých módnych značiek, tak aj vo svete šperkov, a síce každá úspešná značka tvorí okrem módy, šperkov aj parfémy. Výnimkou nie je ani klenotnícky dom Bvlgari, ktorý na trh vstúpil so svojim skvostom v podobe parfému s rovnomenným názvom. Pokračovať v čítaní
Armani by Giorgio Armani
Parfém s názvom Armani možno nekorešponduje s vašou utkvelou predstavou minimalizmu a nedbalej elegancie, ktorá sa bezprostredne spája s týmto malým bohom talianskeho módneho neba. Giorgio Armani zastáva názor, že parfém by mal byť akousi tajomnou abstrakciou.