S určitosťou možno tvrdiť, že CK One patrí k najobľúbenejším parfémom značky Calvin Klein z rady vôní unisex. Nie je výnimočná len svojím zložením, ale aj posolstvom. Ako už zo samotného názvu parfému vyplýva, ide totiž o vôňu ktorá symbolizuje jednotu medzi mužom a ženou. Spája dva svety a vytvára jeden spoločný. Pokračovať v čítaní
Archív značiek: jantar
CK One by Calvin Klein
Senso by Ungaro
Vôňa Senso je najmladšia z trojčlennej rodiny parfémov značky Ungaro. Na trh prenikla v roku 1987. Ide o poetickú vôňu, ktorej staršími súrodencami sú božská Diva a neopakovateľný Ungaro. Pokračovať v čítaní
Eden by Cacharel
Parfém Eden od značky Cacharel vysiela do éteru jednoznačné posolstvo, a síce, že je zameraný výhradne na mladšie ženy. Značka Cacharel sa teda pohla iným smerom ako to bolo v prípade vôní Anaís Anaís alebo Lou Lou. A vyplávala do vtedy pre ňu neprebádaných vôd. Dokonca sa pokúsili o vytvorenie novej podkategórie parfémov s názvom „aquaflorálna orientálna”, čo vo svojej podstate znamenalo použitie vodných i pôdnych rastlín s prídavkom korenia pre vytvorenie rovnováhy. Pokračovať v čítaní
5th Avenue by Elizabeth Arden
Parfém bol do opojného sveta vôní uvedený v roku 1996. Jeho tvorkyňou je Ann Gotlieb. Podarilo sa jej takmer nemožné. Zosúladila ingrediencie, ktoré sú úplne odlišné a podarilo sa jej vytvoriť harmonickú rovnováhu medzi nimi. Odborníci v brandži vôňu prirovnávajú k parfému Covet od hlavnej predstaviteľky seriálu Sex v meste Sarah Jessica Parker. Tvrdia, že sú si veľmi podobné. Pokračovať v čítaní
Donna Karan by Donna Karan
Súčasťou módneho priemyslu sa stala aj značka DKNY, ktorého zakladateľkou je Američanka židovského pôvodu. Niet sa čo čudovať, že rady návrhárskych parfémov rozšíril aj jednoducho nazvaný parfém Donna Karan alebo DK, pomenovaný po predstaviteľke jednej z najznámejších značiek americkej módy. Parfém uzrel svetlo sveta po trojročnej spolupráci návrhárky s jej manželom Stephenom Weissom, ktorý pracuje ako sochár. Bol to práve on, ktorý navrhol abstraktný ale zároveň elegantný dizajn flakónu. Zlaté obliny sú vo vynikajúcom kontraste s matnou čiernou farbou. Pokračovať v čítaní
Azzaro – Pour Homme
Toaletná voda Azzaro Pour Homme je veľmi populárna mužská vôňa. Svoj vznik datuje v roku 1978. Za svoje vyše 30 ročné pôsobenia našla veľký počet priaznivcov a je vyhľadávanou vôňou medzi pánskymi toaletnými vodami. Po značne dlhej odmlke sa teší záujmu novej generácie mužského pokolenia. Pravdepodobne sa Azzaro pokúša s touto vôňou napodobniť úspech značky Chanel č. 5. Chanel No.5 je označovaný ako nadčasový parfum, presnejšie toaletná voda. Uvidíme či sa to podarí aj vôni Azzaro Pour Homme. Pokračovať v čítaní
Jennifer Lopez – Deseo
A je to tu. Parfumovaná voda od speváčky Jennifer Lopez s názvom Deseo zaujme na prvý pohľad. Po dlhšej dobe je tu zase jedinečný parfém v jej podaní, inšpirovaný večernou záhradnou vôňou. Speváčka sa nechala inšpirovať vlastnou záhradou, v ktorej sa do parfumu dostali prvky frézie, bergamotky, mimózy. V parféme sú zahrnuté intenzívne vône ako napríklad jasmín, kvety pomaranča, yuzu (japonský citrus), bambusu, santalového dreva a ružového muškátu. Pokračovať v čítaní
Issey Miyake – L´Eau D´Issey
Toaletná voda Issey Miyake L´Eau D´Issey je moderná dámska toaletná voda s krkolomným názvom z dielne menej známej značky Issey Miyake. L´Eau D´Issey nie je žiadna novinka, na trhu je viac ako 17 rokov. Za túto dobu si získal viacero priznivcov v ženských radoch, pretože pôsobí veľmi moderne a nadčasovo. Tento parfém je decentná a vyhľadávaná toaletná voda plná elegancie, štýlu a sviežosti. Pokračovať v čítaní
Versace – Blue Jeans
Versace Blue Jeans je mužská toaletná voda, ktorá je ideálnou voľbou pokiaľ hľadáme pekný, estetický a vkusný darček pre muža. Blue Jeans zaujme svojim vkusným guľatým obalom tvare valca, na ktorom sa vyníma chlapec hrajúci na gitare, olemovaný zlatou hviezdou na modrom pozadí. Takisto samotný flakón, ktorý pripomína známy nápoj Coca Cola je veľmi nápaditým riešením. Obsah flakónu je charakteristický svojou sviežosťou a značnou dávkou vitality.