Vôňa Senso je najmladšia z trojčlennej rodiny parfémov značky Ungaro. Na trh prenikla v roku 1987. Ide o poetickú vôňu, ktorej staršími súrodencami sú božská Diva a neopakovateľný Ungaro. Pokračovať v čítaní
Archív značiek: ceder
Senso by Ungaro
Gio by Giorgio Armani
Giorgio Armani je veľmi známy, taliansky módny návrhár. V roku 1974 predstavil svoju vlastnú značku, ktorá bola venovaná iba pánom. Naštastie, o rok neskôr priniesol svoju osobitosť aj do sveta žien. V dnešnej dobe si pod značkou Giorgio Armani môžeme predstaviť nie len módne oblečenie, ale aj doplnky a parfumy. A jeden z nich, Vás dostane do rozpakov. Je to parfum Gio. Pokračovať v čítaní
Narcisse by Chloe
Narcis. Toto slovo má, tri významy. Ten prvý, je jarná záhradná rastlina, ktorá má krásny kvet. Ten druhý, predstavuje krásneho mladíka z gréckej mytológie, ktorý sa zaľúbil do samého seba, keď uvidel vlastný odraz vo vode. A ten tretí, je parfum Chloe Narcisse, ktorý predstavuje jemnú kvetinovú vôňu. A všetky tieto významy, majú jedno spoločné. Krásu. Pokračovať v čítaní
Ungaro by Ungaro
Ungaro je svetoznámy módny návrhár, ktorý sa nebojí kombinovať rôznorodé materiály, farby a odvážne vzory. Mnoho významných osobností už okúsilo jeho eleganciu a luxus. Každým svojim kúskom šokuje celý svet. A nie len jeho módne kreácie, ale aj parfumy dokážu poriadne šokovať. Pokračovať v čítaní
Poison by Christian Dior
Módny dom Dior v roku 1985 uviedol na trh svoju revolučnú novú vôňu, ktorá bola odlišná od toho, čo bolo ženám ponúknuté do tej doby. Toto voňavé umelecké dielo bolo tvorené v utajení. Poison znamenal nový postoj, ktorým Dior rozhodne zaujal a pripravil ním svet na tie ktoré prišli po ňom, a to Dunu a Fahrenheit. Módne kruhy boli pobúrené tým, že módny dom s takým renomé, aké mal Dior, si dovolil pre svoj parfém pomerne drzý názov, ktorý v preklade znamenal Jed. Rokmi overený parfém sa však teší obľube až dodnes a v jubilejnom roku 2000 sa na základe najprestížnejšieho ocenenia FiFi dostal až do parfémovej siene slávy. Pokračovať v čítaní
Donna Karan by Donna Karan
Súčasťou módneho priemyslu sa stala aj značka DKNY, ktorého zakladateľkou je Američanka židovského pôvodu. Niet sa čo čudovať, že rady návrhárskych parfémov rozšíril aj jednoducho nazvaný parfém Donna Karan alebo DK, pomenovaný po predstaviteľke jednej z najznámejších značiek americkej módy. Parfém uzrel svetlo sveta po trojročnej spolupráci návrhárky s jej manželom Stephenom Weissom, ktorý pracuje ako sochár. Bol to práve on, ktorý navrhol abstraktný ale zároveň elegantný dizajn flakónu. Zlaté obliny sú vo vynikajúcom kontraste s matnou čiernou farbou. Pokračovať v čítaní
Hugo Boss – No.6
Recenzia toaletnej vody Hugo Boss No.6, ktorá patrí medzi najobľúbenejšie pánske toaletné vody, čo jednoznačne demonštrujú aj čísla predajnosti, kde sa No.6 dlhé roky udržiava na popredných miestach. Hugo Boss je najznámejšim tvorcom pánskych parfémov, mnoho ľudí zastáva názor, že Hugo Boss dominuje na poli s parfémami a to nie len pánskymi ale aj dámskymi. Pokračovať v čítaní
Burberry – The Beat
Konečne je tu veľmi nápadná toaletná voda Burberry The Beat. Táto vôňa je určená pre dievčatá, dámy, ženy, ktoré chcú byť stredobodom pozornosti. Je nesmierne unikátna, charakteristická svojou vôňou a svojim kontrastom. Flakón nevyzerá príliš atraktívne, no to najdôležitejšie sa skrýva pod povrchom.
Mriežka na flakóne sa stala symbolom a logom firmy Burberry. Práve Burberry sa vyznačuje častým využívaním tohto mriežkového vzoru na svojich kolekciách oblečenia, vôní, kabeliek a šálov. Pokračovať v čítaní
Thierry Mugler – A Men
Thierry Mugler A Men je pánska toaletná voda, ktorá môže byť označovaná pojmom legenda. Tento parfém bol uvedený do predaja v roku 1996, a možno povedať, že popularita tejto vône je veľmi vysoká. Nejedná sa o bežný pánsky parfém, A men predstavuje prelom v parfumérskom svete. A men má veľké počty fanúšíkov, ale na druhej strane treba podotknúť, že na veľa ľudí nepôsobí príliš originálne a jedinečne. Pokračovať v čítaní